The story’s author, Pulitzer Prize-winning reporter Chuck Philips, said in a statement late yesterday: “In relying on documents that I now believe were fake, I failed to do my job. I’m sorry.”

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2008/03/27/AR2008032700879.html?hpid=moreheadlines

Advertisements